4/14/12

Så blev de filtede futter færdige.

WOW det gik bare super stærkt! 1½ dag så havde jeg strikke de 2 dele der blev til mine futter, igår blev de så vasket (filtet) i maskinen. og blev ganske gode, dog nogle ting jeg gerne ville ændre en anden gang.

Jeg lavede dem 1 str. større end jeg normalt bruger futter må jo gerne være lidt løse, men heldigvis for det da. Det passer som hånd i handske, eller ja fod i futsko. De er lidt stramme at få på, så er nok ikke mor min mors fingre. Skal nok være en anden model til hende.

Men her er de!
Færdige lune futter! næste gang skal slidsen være større,
hjælper nok også på stramheden. også skal jeg være mere obs
på sammensyningen sådan den ikke kan ses. Men er stadig glad for dem.
























Men er er et par process billeder.
Til 1 fod.

Den første sko er færdig. fik jeg nævnt jeg bruger str. 36/37 ?
To gigantiske futsko er færdige, mangler kun sammensyning og en tur i maskinen.
Garnet er Samo fra Marks & Kattens, 50m pr. 50 g. 10x10m for 10 cm på p. 9 og opskriften er her:
http://garnstudio.com/lang/dk/visoppskrift.php?d_nr=86&d_id=15&lang=dk

1 comment: