4/6/12

Nyt arbejdsrum.

igår fandt jeg et super lækkert reol skrivebord på en genbrugsside på facebook, så fik overtalt min mand til at det måtte jeg få også smed vi den gæste seng som vi har haft stående med div. kasser og ragelse på det sidste 1½ år ud. og lavede vores ubrugte gæsteværelse om til mit nye hobbyrum. Hvor jeg ikke længere skal tænke på at skulle pakke sammen huj haj vilde dyr for nu skulle computerne på plads igen. Ser indtil videre sådan her ud.

 
Dejligt ikke, også skubber man lige bærbaren tilbage med den nye lydbog fra netlydbog.dk (her låner man gratis og lovligt lydbøger på dansk, er lige blevet opdateret og er blevet meget bedre) lidt tilbage. Også er der dømt alene hjemme fredagshygge. Btw. min yndlingsbarndomsbog kan hentes på netlydbog.dk Alana af tamora pierce er kommet op! Men lige nu er det Sonea af Trudi Canavan. og derefter game of the thrones.



også lige lidt af de ting jeg har forsømt pga. vigtigere ting. De dårlige samvittigheders kasse og konvolutter.
og til sidst men ikke mindst, favoritperlerne og flydende lykke hertil en dejlig fredag aften.
Men nu er jeg tilbage igen og glæder mig til at komme igang med at arbejde... Siden sidst har jeg fået ret så godt styr på at hækle og strikke simple ting, det kan man nemlig godt gøre imens lillepigen leger på legepladsen. hehe.

3 comments:

  1. Ny arbejdsplads, super ser godt ud :o)
    God fredag aften.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Ih hvor er du bare heldig med sådan er rum, så kan kreativiteten rigtig blomstre :)

    ReplyDelete